20120529

Wimpi

Semalam aku mimpi.

Aku mandi sungai belakang rumah, sedang inzal layan perasaan mandi sungai, aku ternampak seekor ular sawa di permukaan air.

Aku dengan penuh azam berenang sampai ke tebing.
Aku sampai ke tebing, aku tengok Adi sedang  feel sorang sorang buat backstroke di tepi tebing.
Tak sampai lima minit, kaki Adi kena belit dengan ular sawa. Panjang ular tu. Panjang gila.
Entah dari mana tiba tiba aku pegang kayu yang depannya tirus, aku cucuk cucuk badan ular. Terputus. Adi selamat.

Lepas tu aku terjaga.
Habis sudah mimpi aku semalam.
Bye.


7 comments:

semutsengal said...

seram jugak wimpi kau.


Sekian.

cik lala said...

org kata mimpi ular ni xbaik..ular tu sbenarnya jin yg berniat xbaik..betul ke ek?

si ngokngek said...

hang tak basuh kaki kot sebelum tidur

Aing said...

ok, sila lap air basi anda..kehkeh

D said...

nak masuk sekali dalam mimpi tuh. mohon jadi heroin.

Ania said...

Salam kenal Ubi! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)

Unknown said...

Тут! проститутки Москва индивидуалки дешево. Мальчики пишите на vip_katyunya@prostitutki.es перезвоню сама