20120127

Novel

Lu cakap lu player,
Rambut lu nak macam korea,
Dengan awek lu genggam tangan erat,
Pakai G-Shock ori lak tu,

Tapi lu beli novel cinta jugak, bagi wa lu tak cukup cool. Beli guna baucer 1Malaysia pulak tuh. Tak style langsung.

16 comments:

fiq. said...

haha, ok le tu, naseb bek tak p jual boucer tu..

yang part gengam tangan awek tu, tak berapa berkenan, haha

Niza Romli said...

tandanya novel mampu mempengaruhi minda org camtu...

ehh...kita hat pompuan ni pon dah lama tak layan novel cinta laa :P

anis madu said...

aicecehhh.. dok ngata orang. takpa, satu hari nanti wa bagi semua novel2 yg wa ada bagi lu baca. biar padan muka lu! heh

abdol said...

@fiq.: ha wa mmmg dia ni semua wa x bkenan.


@Niza Romli:ek..dia mmg ati kapas wa rasa...

Encik Fikhri said...

sape la tu..jgn2 ko pon bli novel tak?

LidiaSuraya said...

novel pun katagori buku apa??? hehehehe

btw salam kenal.. i singgah n follow u...

Wawa.Wafiyyah said...

lu dengki la tu org beli pakai voucher 1 malaysia,,,hahaha

Syaa said...

suweeet la mamat tu.. haha

Fathiah Hamim said...

tak macho la baca novel cinta :D

Cikgu Ma said...

kami hat gila novel ni pun kembali waras dah..x baca dh novel..

baru mai follow tang ni...niza romli promote =)

abdol said...

@Encik Fikhri: eh mana ada.. wa xmain baca novel cinta ni.. btoi.

@LidiaSuraya: heee.. a'ar.. kategori buku..

@Wawa.Wafiyyah: lu ckp buddy wa.. buddy mna leh kutuk buddy.. huh

abdol said...

@Syaa: lu jgn suwuh mr apek buat camtu sudah.

@Fathiah Hamim:kan kan.. xmacho.

@Cikgu Ma: hehe.. kami tak suka novel cinta.

Woofer Storm said...

nasib baik wa beli novel guna duit kerja..hehee tak mampu dapat baucar..nice entry..

follow sini^^

abdol said...

@Woofer Storm: wa simpati dgn lu bro.. :p

Azreen Amran said...

lelaki baca novel cinta itu cool. ^^.

♪ cik katak ♪ said...

hahhaha fuhhhh.. gengam erat tuh x menahan =.="

guna baucar 1 malaysia??
untunglah ada baucar time wa de pon hahaha