20120203

moto besar


Ceh. 
Moto punya lah besar! 
Kiri kanan ada box! nak tiru style posmen ka apa!
Ekzos sampai dua, bajet bunyi smooths la lu
Beli mahal-mahal tapi bila hujan kuyup gak.
Kaler putih lak tuh.
Siap ada cermin depan, lu ingat moto polis?
Tayar kecik, macam tayar kancil!
Tuih






Luahan hati orang yang tak mampu.

14 comments:

Niza Romli said...

hahaha...
yang dok cemuh moto tu pasai pa? takdak pasai sungguh laa!

si ngokngek said...

moto nih mcm dlm buku tadika aku dulu2..

hang jeles tak boleh beli ka..err

abdol said...

@Niza Romli: wa x mampu..huhu

@si ngokngek: sebenaqnya camtu lah..huhu

Encik Fikhri said...

ni ke moto cabuk ko?haha

zulhilmi tempoyak said...

tringin gak sbnrnye...haha

Aqiim said...

sehebat mana pun motor tu, semahal mana pun motor tu, ia tetap tak boleh lawan kereta kancil sebab kereta kancil ada bumbung..
hahaha

abdol said...

@ zulhilmi tempoyak: tu la citanyer

Aqiim said...

weh abdol..
semalam aku komen entri nie..
hari nie aku tgok dah takde kenapa?
-____-

abdol said...

@Aqiim: apa yg u komen? ini je komen lu...huhu.. komen lain arr....hehe..

abdol said...

@Aqiim: hhaha.. wa baru tgk...komen lu jadi spam..haha...da publish da

FAIZ FAKHIRIN said...

ko modified la kapcai jadi cmtu...boleh punya...xpn ko buat cerita, ko naek kapcai tapi imagine moto besar...boley punya...

miss inna said...

nie motor ada dlm pasaran dah ke?

#lawatan balas ke sini..^^

emmayuzaima said...

ni moto style ni hahahaha ;)

Misshy Innz said...

esok kalau lu dah mampu , angkat barang 2 3 bijik . balas dendam punya pasal. haha